10 Fesyen Baju Paling Cantik Dipakai Uqasha Senrose

10 Fesyen Baju Paling Cantik Dipakai Uqasha Senrose

Dah lama minat Uqasha Senrose sebenarnya. Dari sejak dia tak bertudung –> bertudung –> freehair balik.

Mula minat sebab kulit muka Uqasha cantik (putih kemerahan) & nampak cantik gila masa Uqasha masih bertudung dulu.

Tapi walaupun sekarang Uqasha Freehair, dia tetap nampak cantik & entahlah tak tau kenapa minat sangat tengok. Hehe.

10 Fesyen Baju Paling Cantik Dipakai Uqasha Senrose

Tapi, dalam banyak-banyak baju yang Uqasha pakai & gayakan, Dya paling suka 10 fesyen macam kat gambar bawah ni:

10 Fesyen Baju Paling Cantik Uqasha Senrose
#01
10 Fesyen Baju Paling Cantik Uqasha Senrose
#02

Dya paling suka gambar no 2 ni! Sebab minat warna hijau kot? Haha.

10 Fesyen Baju Paling Cantik Uqasha Senrose
#03
10 Fesyen Baju Paling Cantik Uqasha Senrose
#04
10 Fesyen Baju Paling Cantik Uqasha Senrose
#05
10 Fesyen Baju Paling Cantik Uqasha Senrose
#06

Bertudung mahupun tidak, kedua-dua imej Uqasha memang cantik & menyerlah.

10 Fesyen Baju Paling Cantik Uqasha Senrose
#07
10 Fesyen Baju Paling Cantik Uqasha Senrose
#08
10 Fesyen Baju Paling Cantik Uqasha Senrose
#09
10 Fesyen Baju Paling Cantik Uqasha Senrose
#10
10 Fesyen Baju Paling Cantik Uqasha Senrose
#11
10 Fesyen Baju Paling Cantik Uqasha Senrose
#12

Semua fesyen pakaian yang digayakan oleh Uqasha Senrose nampak terletak cantik pada badan. Yelah, kalau nak mudah sarung pakaian, kita kena ada body kurus dan keding macam Uqasha.

Nak ukur senang, nak cari saiz baju pun senang.

Sebab kat pasaran memang kurang baju berfesyen untuk mereka yang bersaiz besar. Jadi, alternatifnya adalah dengan menempah baju sendiri.

10 Fesyen Baju Paling Cantik Uqasha Senrose
#13

Untuk tempah baju sendiri pula, ada tukang jahit yang mahir dan ada juga tukang jahit yang tak mahir buat baju tempahan dengan selesa.

Sudahnya, saya tau ramai wanita kat luar tu teringin nak buat baju sendiri kan? Benda paling asas sekali adalah belajar buat baju kurung tradisional. Senang nak buat, cepat siap.

Cubalah! Hehe.

Dah baca artikel Trend Kerabat Diraja Berkahwin Dengan Orang Kebanyakan?

Comments

comments

2 comments on “10 Fesyen Baju Paling Cantik Dipakai Uqasha SenroseAdd yours →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *